רשת חדרי כושר גו-אקטיב

טיפים בתחום הכושר

הגבירו את עצימות האימון במידת הצורך. הגברת עצימות האימון, משמעה ביצוע חזרה אחת יותר (תוך הישארות בטווח החזרות הרצוי), או לחלופין הרמת משקל קצת יותר כבד מאשר באימון הקודם, במידה ואתם כבר מבצעים את מספר החזרות הרצוי בתרגיל הספציפי.עם זאת, חשוב להבין כי לא תוכלו להגדיל את מספר החזרות או את המשקל בכל אימון. 

לאימון התנסות

בחר מועדון
יש לודא כי הטופס תקין ומלא
captcha
Invalid Input
מאשר קבלת מידע אודות ומבצעים והטבות בהתאם לחוק התקשורת
{Date:body} {clubNameHidden:body}

חיפוש באתר

9940*

בואו לפגוש את המאמנים שלנו:

יהודה שפיר יהודה שפיר:
רכז Indoor Cycling

ההרגשה של להיות חלק מקבוצה, שעושה הכל ביחד, עד לרמת הנשימות - אין כמוה