רשת חדרי כושר גו-אקטיב

טיפים בתחום התזונה

הקשיבו לגופכם. אחרי זמן מה של אימון, גופכם יתחיל לתת לכם סימנים. הקשיבו לסימנים אלו, במיוחד בשלבים המוקדמים. קחו את האימון בצעדים קטנים. אם ברצונכם להגביר את משך האימון, עשו זאת בהדרגה ולא בקפיצות גדולות. גם גופכם זקוק להדרגתיות הזו, וקפיצות גדולות מדי באימונים - בזמן האימון או בעצימותו - עלולות להביא לפציעות מיותרות.

לאימון התנסות

בחר מועדון
יש לודא כי הטופס תקין ומלא
captcha
Invalid Input
מאשר קבלת מידע אודות ומבצעים והטבות בהתאם לחוק התקשורת
{Date:body} {clubNameHidden:body}

yyy

חיפוש באתר

9940*

בואו לפגוש את המאמנים שלנו:

חן מיכאל חן מיכאל:
רכזת פעילות קבוצתית בחדר כושר

אני לא רואה בזה כאימון קבוצתי, אלא חברתי. כך יש לנו יותר אנרגיה, מוטיבציה ורצון להמשיך להגיע ולשנות...