רשת חדרי כושר גו-אקטיב

טיפים בתחום הכושר

הקפידו על מנוחה מספקת. מפתחי גוף רבים אינם מסוגלים להעלות במסת גופם מכיוון שהם תמיד מתאמנים וגופם נמצא בהתאוששות מתמדת מאימונים תובעניים אלו. מנוחה הולמת בין האימונים ובמקרה הצורך לקיחת הפסקה של מספר ימים כל חודשיים-שלושה (בתקופת אימונים אינטנסיבית), תחדש את מאגרי הגליקוגן, תגביר את המטאבוליזם ותאפשר למדדים הורמונליים כגון טסטוסטרון וקורטיזול לחזור לרמתם האופטימלית. עליכם להבין כי מנוחה היא חלק בלתי נפרד מהאימון.

לאימון התנסות

בחר מועדון
יש לודא כי הטופס תקין ומלא
מאשר קבלת מידע אודות ומבצעים והטבות בהתאם לחוק התקשורת
{Date:body} {clubNameHidden:body}

חיפוש באתר

9940*

בואו לפגוש את המאמנים שלנו:

חן מיכאל חן מיכאל:
רכזת פעילות קבוצתית בחדר כושר

אני לא רואה בזה כאימון קבוצתי, אלא חברתי. כך יש לנו יותר אנרגיה, מוטיבציה ורצון להמשיך להגיע ולשנות...